Konfirmandindskrivning

Dato: Tirsdag d. 11. juni kl. 17 i Vejstrup Valgmenighedskirke.

Til alle interesserede:
Vi er allerede godt i gang med at forberede næste års aktiviteter for valgmenighedens konfirmander. Hvis I gerne vil deltage i konfirmandforberedelsen, er der mulighed for tilmelding på ovenstående dato. Jeres forældre er også meget velkomne denne aften, som ud over tilmelding også vil indeholde oplysninger om, hvad konfirmandåret kommer til at indeholde. Vi skal bl.a. have aftalt, hvor og hvornår den årlige konfirmandtur til udlandet løber af stablen.

En gruppe tidligere konfirmander har sammensat indtryk af, hvad de oplevede i løbet af deres konfirmand-år i valgmenigheden:
En hyggelig atmosfære. Et godt og trygt sted at være. En spændende undervisning.
Overnatning med spisning, hygge og gode film, som senere gennemgås.
Fortrolighed med gudstjenesten og kirkerummet og dets inventar
Deltagelse på skift i det praktiske i forbindelse med afviklingen af en gudstjeneste.
Kunstprojekt på kirkegården.
Konfirmandforestilling i kirken med tema, f.eks “Ondskab og tilgivelse”.
“Weekendkonfirmandtur” med overnatning i København. Lørdagstur f.eks. til Jelling og Aarhus.
Dannelsestur til udlandet.

Konfirmationen i 2025 finder sted i valgmenighedskirken lørdag d. 17. maj kl. 10.
For at deltage i valgmenighedens konfirmandforløb skal mindst én af dine forældre være medlem af valgmenigheden. Vedr. indmeldelse: kontakt gerne enten Elsemarie eller Anders.

Elsemarie Hoffmann (tidl. friskolelærer på Øster Åby Friskole) tlf. 62261843
Anders Carlsson (valgmenighedspræst i Vejstrup)
Min adresse/mail og mit telefonnummer er:
Landevejen 65, 5882 Vejstrup
anders.carlsson65@gmail.com